Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се смея ли или да плача...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Би ли си разширил теорията и да обесниш теоретично защо мислиш че е така?

    ---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:16 ----------



    А ти би ли дал кода на грешката че с тия уреди дето гледате всеки код е къвто им падне като описание Също така напиши суич поинтите на сондата за да видя кво става?
    Не помня бате. Тва беше лятото.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Не помня бате. Тва беше лятото.
      Кажи честно тая кола 6 месеца нема кой да я вкара в час
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Кажи честно тая кола 6 месеца нема кой да я вкара в час
        Пъвро колата имаше доста порблеми. Едно, че дойде почти прегряла (имаше въздух в системата и се занимавахме и с това), маркуча след дебитомера беше цъфнал, сензора на дебитомера беше адкси мръсен, ламбдата отчиташе едни никакви стойности и нея не съм я гледал изобщо щото първо трябваше да се смени дебитомера и да се оправи маркуча. И след това евентуално да се види сондата вече как ще работи. Залепих маркуча колкото да се прибере, почистих дебитомера и на прекъсвач даде около 380 кг/ч. Но не знаех дали маркуча съм го уплътнил перфектно. Нямаше как да го надуя понеже лепилото не беше изсъхнало и щеше да се цепне пак. Казах му да смени дебитомера и маркуча и тогава да иде на диагностика да се види ламдбата. Иначе бяха записани 4 грешки.

        Temperature sensor warm up, mass air flow low quantity, lambda integrator low limit to high и FRA Self-Adaptation parametter low loads to high.

        Така по спомен ти ги казвам, не помня точните грешки и не съм и сигурен дали точно така се изписваха. Изтрих ги и след манипулациите не е записвало грешки (поне не и по времето когато колата работеше на място, но това не значи че после като е тръгнал не е записало нещо)... температурния сензор започна да отчита нормално... и това е. Какво се е случило след това... незнам.

        Той пича дойде само да му кажа какво и има, щото никой не можел да му каже. После ми каза само, че на връщане колата е вървяла доста по-добре... но тая кола трябва да върви още повече. Това, че няма кой да му я опави там... тва е кофти, но.... не зависи от нас.
        Last edited by oem; d.m.y г., 12:33.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Пъвро колата имаше доста порблеми. Едно, че дойде почти прегряла (имаше въздух в системата и се занимавахме и с това), маркуча след дебитомера беше цъфнал, сензора на дебитомера беше адкси мръсен, ламбдата отчиташе едни никакви стойности и нея не съм я гледал изобщо щото първо трябваше да се смени дебитомера и да се оправи маркуча. И след това евентуално да се види сондата вече как ще работи. Залепих маркуча колкото да се прибере, почистих дебитомера и на прекъсвач даде около 380 кг/ч. Но не знаех дали маркуча съм го уплътнил перфектно. Нямаше как да го надуя понеже лепилото не беше изсъхнало и щеше да се цепне пак. Казах му да смени дебитомера и маркуча и тогава да иде на диагностика да се види ламдбата. Иначе бяха записани 4 грешки.

          Temperature sensor warm up, mass air flow low quantity, lambda integrator low limit to high и FRA Self-Adaptation parametter low loads to high.

          Така по спомен ти ги казвам, не помня точните грешки и не съм и сигурен дали точно така се изписваха. Изтрих ги и след манипулациите не е записвало грешки (поне не и по времето когато колата работеше на място, но това не значи че после като е тръгнал не е записало нещо)... температурния сензор започна да отчита нормално... и това е. Какво се е случило след това... незнам.
          Работата е ясна тия грешки няма да ги запише веднага
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Работата е ясна тия грешки няма да ги запише веднага
            Мдам...

            Ама то зависи от собственика дали ще върви колата Той не му се дават пари за части баш
            Last edited by oem; d.m.y г., 12:46.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Би ли си разширил теорията и да обесниш теоретично защо мислиш че е така?
              Ми ако да речем че човек си мисли че маркуча след деба е перфектен, от колекторите няма пробойна, но мястото където влиза клапана във цилиндъра на сервото е калпав, самия клапан е сдал багажа, или уплътнението в което той влиза в сервото е кофти, е възможно да смуче въздух оттам, и това е място което трудно се вижда и има достъп.....веднъж съм го виждал това, мисля че не е нужно да го види човек 10 пъти за да го знае че е възможност......друг колега с двойка имаше зверско глъхнене, давене, и неща от сорта, отчиташе наполовина въздух при макс натоварване, за негов късмет моята кола беше до него, сложих му моя деб, същата работа......по червения кабел не вървяха и 10 волта, сложих му моето мейн реле, пръснахме буксите, поогънахме леко пиновете за по добър контакт, и нещата заспаха....
              Изброих възможности все пак, а не панацея.......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                хаха истината е, че ТС е високооборотен и се кара в лютеницата, за да върви...от там и по-големия шанс да роди....Особено, ако предния собственик е бил мърляч и въобще не е поглеждал - ниво на масло(и редовната му смяна)/антифриз/спирачна течност/хидравлика....Тогава риска се умножава по 2 !
                Непоглеждат защото съдейки по познати (заможни) италианци,на въпроса "какво да права след като мине гаранционният сервиз", механика му каза FORZA и само доливане на масло! После що идват при нас "пребити" мотори? Щото му дреме на шапката на италианчето! Кара докъто не изтропа и после нова! Да ама уви в BG нещата не са така масата караме стари дараци и после ревем! Стандарт какво да правиш, ама като гледам напоследък какво става по улиците на "китната" ни столица и какви луксозни возила са накацали започвам да си мислям, че проблема си е само мой!
                Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
                FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Ми ако да речем че човек си мисли че маркуча след деба е перфектен, от колекторите няма пробойна, но мястото където влиза клапана във цилиндъра на сервото е калпав, самия клапан е сдал багажа, или уплътнението в което той влиза в сервото е кофти, е възможно да смуче въздух оттам, и това е място което трудно се вижда и има достъп.....веднъж съм го виждал това, мисля че не е нужно да го види човек 10 пъти за да го знае че е възможност......друг колега с двойка имаше зверско глъхнене, давене, и неща от сорта, отчиташе наполовина въздух при макс натоварване, за негов късмет моята кола беше до него, сложих му моя деб, същата работа......по червения кабел не вървяха и 10 волта, сложих му моето мейн реле, пръснахме буксите, поогънахме леко пиновете за по добър контакт, и нещата заспаха....
                  Изброих възможности все пак, а не панацея.......
                  Да ама не при тази грешка на ламбда сондата симптомите които описваш нямат нищо общо - ако грешката е тази проблема е точно обратен колата вкарва повече според дебитомера а реално е по малко въздуха и при проблем в захранването и масата на екуто ясно може да се види че има аномалии в инжекционното време и освен това грешката щеше да сочи точно обратното
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • Мда теоретично е така, не следя в детайли симптомите му, нито четох подробно какво са правили, по инерция му казах нещо спрямо това което видях като мина преди 3-4 месеца оттука......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Маркуч купих от форума от 1 пич , перфектен е никъде не е нацъфкан, дебитомер отнесох от Slav40 по негови думи е на 3 месеца или на 2500 км, ти помниш,че с твоя маркуч и дебитомер даде 408 кг/ч , такаче в момента трябва да дава 408 според мен... в момента я карам колата с разкачена ламбда сонда , имам чуството , че дърпа повече, но и дори да е така е минимална разликата , не съм я пробвал пак на макс спеед ама предполагам пак ще умре на 200 ... Незнам защо и свършва силичката там като реално погледното в момента въздух има ! Въпроса ми е дали тази ламбда наистина я спъва, аз си нямам много представа затова и не скачам колега ... защото накрая ще дам 600 лева за части, а ще излезне запушен катализатор и ще се почуствам доста тъпо , защото за тези пари се слага чип,шайба, че и спортен филтър
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • При чипа задължително трябва да смениш ламдата.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          При чипа задължително трябва да смениш ламдата.
                          Дамз това го зная, ама не мога да разбера , сега дали от тази ламбда ми е спекла колата на 200 км/ч и умира нагоре .....

                          EDIT: Или по - точно сега съм откачил ламбда сонда , дали да не ида да направя 1 замерване макс спеед? Дали ще е по-добре от ламбда с тази грешка която каза "lambda integrator low limit to high" ?
                          Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 01:34.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                            Дамз това го зная, ама не мога да разбера , сега дали от тази ламбда ми е спекла колата на 200 км/ч и умира нагоре .....

                            EDIT: Или по - точно сега съм откачил ламбда сонда , дали да не ида да направя 1 замерване макс спеед? Дали ще е по-добре от ламбда с тази грешка която каза "lambda integrator low limit to high" ?
                            Абе защо си правиш експерименти с колата и с живота си не мога да разбера? Аз никога не съм вземал за мярка колата колко върви по макс скорост. Щото зависи от много неща.

                            Смени си ламбдата и не се занимавай с тия високи скорости. Най-малкото ламбдата ще си избие парите от разхода на гориво.

                            Казах ти да откачиш ламбдата, защото винаги е по-добре да караш без нея от колкото със забила сонда. Но недей да я караш в лютеницата така.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                              Дамз това го зная, ама не мога да разбера , сега дали от тази ламбда ми е спекла колата на 200 км/ч и умира нагоре .....
                              Крейзи, ти това 200 къде го вдигаш? Имаме ли такива пътища в България?!? И що очакваш да вдигнеш повече - максималната ти е горе-долу толкова по заводски данни...

                              Comment


                              • Oem , аз на теб ти казах по скайп-а , че не съм привърженик на високите скорости... и наще пътища наистина са ... значи макс спеед-а го дигам между Д-град и Хасково 3 ленти в едната посака ( едната е аварийна), спечелист близко, но не и толкова колкото трябва, оттам идва , че има някаф проблем колата и това не ми дава мира ... , нече искам да дигам по 230 далеч съм от тази мисъл, на магистралата рядко дигам повече от 150-160, пътищата ни са ужасни и съм се убеждавал доста пъти, след последното ми ходене до Стара Загора , Хасковския участък го вземам с 50км/ч ... минно поле е. Просто искам всичко по колато да си е тип топ. Колега спечелист , колко струва въпросната ламбда сонда за моята количка? 99 год. 2.0 ТС?
                                Поздрави.

                                ЕДИТ: Не съм я засичал наскоро колата ... , но със стария дебитомер и маркуч , 0-100 ги правех за 11.5 секунди , което според мен е доста бавно в колата имаше 120 килограма отгоре... сега не съм я засичал но едвали ще е по - различно.. В рейсинг раздела има тема 0-100 ясно , се вижда , че повече колеги с 2.0 ТС правят 0-100 под 10 сек. Не бих казал , че стартовете ми бяха лоши , и определно не направих 1-2 старта, но колата даде 11.5 сега смятам да я примеря, но нали съм с откачена ламбда и нз ... Горе долу това имам в предвид остави макс спеед-а , то и в ниските скорсти пак не е на макс... Тя самата кола не ги набира бързо тези 200 километра , като стигни 195 и направо умира то имам чуството , че 1 магаре я тегли тогава ... тез 200 кажи речи не ги и дига даже...
                                Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 11:53.
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X